2012. március 15., csütörtök

Virághagyma webáruház

Ez nem a mi kertünk, hanem Sue kertje 2010 szeptemberében. Azért választottam ezt a képet, mert nagyon szépen mutatja, hogyan lehet dáliákat beilleszteni az évelő virágok közé. (Érdemes megnézni Sue blogját, további gyönyörű példákat találunk erre.)


Ha valaki szeretne a saját kertjében kísérletezni ezzel, még időben van, megvásárolhatja a dáliákat. Én ezt az idén a Virághagyma webáruházban tettem. Nagyon nagy kínálatuk van és azt hiszem, ők a legolcsóbbak a magyar piacon. Már meg is jött a csomagom és szép növényeket kaptam. Ezeket választottam:








A válogatáshoz a dália képek forrását szeretném ajánlani, ami nem más, mint a német Dáhliatársaság lapja. Nem csak azért érdemes oda látogatni, mert reálisak a képek, hanem nagyon jó leírásokat is találhatunk az egyes növényekről, a magasságukról, a virág méretéről, külön jelölik, ha valamelyik alkalmas vágóvirágnak és ha az adott dália kapott valamilyen kitüntetést, azt is. Jó nézelődést!

2 megjegyzés:

Lizi írta...

Jó látni,hogy nemcsak én vagyok dáliamániás...

Templom Kata írta...

Én teljesen odáig vagyok értük....

Belenéztem a blogodba, nagyon tetszett.:)