2012. március 25., vasárnap

Gyümölcsoltó Boldogasszony


Íme, jönnek napok, -- mondja az Úr, -- amikor új szövetséget kötök Izrael házával és Júda házával. Nem olyan szövetséget, amilyet atyáikkal kötöttem azon a napon, amikor megfogtam kezüket, hogy kihozzam őket Egyiptom földjéről; azt a szövetségemet ők bontották fel, pedig én voltam az Uruk, -- mondja az Úr. -- Hanem ez lesz az a szövetség, amelyet Izrael házával kötök azok után a napok után, -- mondja az Úr: -- bensejükbe adom törvényemet és a szívükbe írom. Istenük leszek, ők pedig az én népem lesznek. Nem fogja többé így tanítani egyik a másikat, senki a testvérét: ,,Ismerjétek meg az Urat!'' Mert mindnyájan ismerni fognak engem, a legkisebbtől a legnagyobbig, -- mondja az Úr, -- mivel megbocsátom bűnüket, és vétkükre nem emlékezem többé.' (Jer 31,31-34)

2 megjegyzés:

H.Éva írta...

Kedves Kata!
Csak ma vettem észre,elolvasva a 2007. márc. 25.-i bejegyzést, hogy a kerti naplót éppen 5 éve, "Gyümölcsoltó Boldogasszony" ünnepén nyitottad.Köszönet érte. Áldjon és őrízzen az Úr! Segítsen Mária, akinek ajánlottad a naplót, hogy továbbra szolgálhasd (ezen keresztül is) az Úr dicsőségét!
Szeretettel: H.Éva

Templom Kata írta...

Kedves Éva,

nagyon szépen köszönöm!

Szeretettel:
Kata