2016. szeptember 1., csütörtök

kerttervezés az interneten keresztül

Három éve Berlinben élek. Ez a kép itt készült, az Olivaer Platzon. Ezt a teret különösen szeretem, a beültetés olyan, hogy én is csinálhattam volna. Egy kicsi kertecskét ténylegesen csinálok is. És hosszú tipródás után végül úgy döntöttem, hogy ezentúl nem utasítom vissza, ha valaki megkér, hogy tervezzem meg a kertjét. Amennyiben valakinek megfelel, hogy csak interneten keresztül tervezek és nem tudok ott lenni a beültetésnél, akkor szívesen megcsinálom a kert tervét. Interneten keresztül mindent tudunk egyeztetni, skype-on még beszélni is tudunk. Ha valakit érdekelne a dolog, írjon a "kerttervezés az interneten keresztül" posztban megadott címre.

2 megjegyzés:

Nyözö írta...

Óh, csak nem újraindul a blogod is, kedves Kata? :)
És akkor Te írtál kommentet hozzánk a tó kapcsán nem a másik Kata? Ez esetben ugyan nem biztos, hogy értetted mit zagyváltam a téltemetőkről, de dupla az öröm, mert jó hogy visszatértél! :)

Unknown írta...

Kedves Kata!

Nagyon hiányzik a blog, arról a pici kertről is szívesen olvasnék.

Üdvözlettel: Johan Éva