2012. április 22., vasárnap




4 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Kedves Kata! Nagyon megörvendeztettél az új képekkel. A körbekövezett platánfa a padtól nézve gyönyörű, gondolom máshonnan is, de még sosem láttam róla ezelőtt képeket. Mindent jól kinagyítgattam, kielemeztem:)A harmadik kép örökzöld, nyurga fája nagyon szép alakú, de innen nem látszik, hogy mi. Nagyon érdekelne. És az is, hogy hogy bírta a cédrusod a hideg telet.

Juhmeli írta...

Helyesbítek:)
A húsvéti képen is a platán van, de nem ilyen szembeszökő módon. És ha már baki, akkor ugye a szép kis fa a cédrus lesz, ami nagyon jól van?

Templom Kata írta...

Köszönöm szépen!

A harmadik képen az a kis nyurga, a cédrus. Ez a tél meg se kottyant neki, sokkal hidegebb teleket is baj nélkül átvészelt már. Mi ezt tizenöt éve Orlóczy Lászlótól kaptuk, aki Törökországból hozott több száz magot, amiből négy fácska maradt meg, és az egyiket nekünk adta. Mikor a Kertbarát Magazin egyik cikkéhez kerestem a pontos nevét (Cedrus libani ssp. stenocoma), akkor láttam,hogy mintha azóta mások is foglalkoznának ezzel és talán kapni is lehet.

Nagyon szép napokat!

H.Éva írta...

Kedves Kata! Nagyon köszönöm a képeket! Nagy öröm látni, hogy a húsvét utáni időben nálunk a természet is hogyan éled, színesedik. Gyönyörű! Mindig örülök, amikor valamelyik oldaladon jelentkezel, életjelet adsz.További szép hetet! Szeretettel: Éva